All I see is a big misstake

Jag var ledig och åkte hem. Njöt av att vara hemma. Ensam. Jag sa hej då till han som stått vid min sida i två och ett halvt år och åkte hem till mamma. Det var skönt. Hann hälsa på mormor och morfar som var där. Gick en liten promenad och pratade med Elise. Som när jag bodde där. Som vanligt somnade jag i soffan, utmattad efter jobb och efter tårar. Jag fick bada igen. Det var svinkallt men det var min sjö och tillsammans med min mamma. Så det var bra ändå.

Jag låter det jag började på stå kvar. Fast jag inte orkade slutföra det. Motivationen tog slut. Jag har ingen lust längre. Vill bara att tiden ska gå lite så jag vet hur framtiden ser ut. Nu vet jag inte. 

Kommentarerna
Postat av: Elise

Det kommer gå bra. Och jag kommer att stå kvar.

2012-08-10 @ 19:07:19
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0