"Det är värt att bli kallad idiot"

Det finns en blogg. Som skriver om "Ark-skvaller". Tar upp udda händelser från förra året. Jag förstår inte riktigt tanken med den. Den verkar mest vara ett utlopp för bitterhet. 

Förra året, det var då jag lärde känna väldigt många nya människor. Vi drog oss till varandra för att klara det sista, göra det bästa av det. Och mina upplevelser därifrån är nästintill bara positiva. Sen går man inte ihop med varenda person men så är livet. Det jag kände var gemenskap. Många människor som på ett eller annat sätt känt att de stått lite utanför, nu var vi fler utanför som skapade vår egen värld.

Jag tar illa vid mig, det är sån jag är. Fast att det inte står något om mig personligen. Hen skriver att "handlar det inte om att gå sin egen väg?" om att två personer har kommit på idén att ha olikfärgade snören i skorna. Ja, om det handlar att man ska få gå sin egen väg, då ska väl hen acceptera att båda gillar att ha olikfärgade snören. Det är ju inte så att de upprör någon. 

Jag har gått in på bloggen ett par gånger, men det är inte värt det. Och jag hoppas att ni andra också förstår det, det bästa är att ignorera. 

"Det är värt att bli kallad idiot, om det är priset för att gå sin egen väg". Men jag vet inte om man ska behöva utstå sånt här.

Kommentarerna

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0