I feel bad when you're more than a heartbeat away

Sitter på ett försenat tåg till Malmö och tjurar. Skulle varit framme om en timme typ. Och vi har bara precis kommit förbi Linköping. Sur på sj just nu. Och jag som ska upp tidigt. Tre timmars sömn om jag har tur.

Men det är nog värt det. För det här kan bli bra.

Har inte så mycket mer att säga. Mitt liv är för fullt just nu, finns inte tid till så värdsliga saker som att skriva här. Som om någon bryr sig.


Kommentarerna
Postat av: Anonym

Jag bryr mig. Lycka till imorgon(idag). Puss. / Din blivande sambo

2012-09-01 @ 00:49:20
Postat av: Elise

Jag bryr mig. Puss.

2012-09-02 @ 11:33:31
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0