I think that everything is gonna be alright

För ett år sedan var jag på en konsert. Med The ark. Det var den sista innan sista. Kanske var det en av de jobbigaste upplevelserna i mitt liv. Tårar i mängder. Ändå finns det fina minnen därifrån. Som när jag och rosa högt och skrikigt sjunger poetry och sylle är den enda som hör oss. Han skrattar med oss.

Idag är jag på Tyrolen i Blädinge. Klacksparken i parken. Jag har fått se två av mina favoritartister tillsammans med mina bästa. Ändå är det något som fattas. Den där extra kryddan som får allt att kännas ännu mer. Kanske är det för att jag inte sovit mycket och jobbat. Jag vet inte. Men jag saknar ark konserterna.


Kommentarerna

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0