Jag är så söt att jag blir blind.

Nu är min lägenhet tom igen. Eller tom, jag är ju här. Som en hård handflata mot kinden. Tystnaden, stillheten. Ikväll kommer ingen läsa godnattsaga för mig, ikväll kommer jag kunna använda båda täckena. Det är tyst. Egentligen borde jag ta tag i mitt liv och städa. Det är rörigt, sådär som det blir när någon är på besök och man har bättre saker för sig än att städa. När det finns någon att lägga tiden på istället för städningen. 

Det är mycket som händer nu, på fredag är det festival i Nyköping, Billie the Vision spelar här då, efter läggdags men det bryr jag mig inte om! På lördag följer jag efter dem till Klacksparken. Det är bäst. På måndag ska jag se Winnerbäck med syster och Mikaela. Super. På onsdag är det Rockbjörnen galan. Nervös för det. Ark måste vinna bästa konsert. Men det gör de nog inte. För Bruce är med.

Äh, har inget mer. Hej då.


Kommentarerna

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0