Tack, ni är underbara

Jag vill säga tack till er som får mig att tro att jag är viktig. Till er som får mig att älska. Tack till er som ger mig något att vakna för på morgnarna. En kram, både fysisk och psykisk gör så mycket. När ni berättar att ni har tänkt på just mig ger mig en skjuts framåt. Det är så viktigt. När någon frågar om jag ska med, eller hur jag mår, att låta mig veta att jag är en del av något. Jag vill säga tack. Tack för att ni är så fina vänner. Jag hoppas att jag får er att känna er viktiga också, att jag visar att ni är speciella. För det är ni, varenda en. Jag vill berätta och jag hoppas att ni läser det. För jag är inte bra på att säga det. Så tack, tack för att ni är ni och är himla underbara!


Kommentarerna

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0