En månad kvar.

Så. Om en månad är jag klar med Nyköping. Det är bestämt nu. Lägenheten är uppsagd, jobbet är uppsagd. Lägenhet i Malmö fixad. Det enda som är kvar är att välja vilket jobb jag vill ha. Det är den svåra biten. Jag har två jobb att välja mellan, båda verkar roliga. Kan inte bestämma. Får nog göra upp en lista. 

Min och Idas dröm är äntligen på väg att ordnas upp. Som vi har kämpat för det här. Vi har verkligen ansträngt oss. Och snart är det dags. För inte ens två månader sen satt vi tillsammans, trodde på att allt skulle bli som vanligt, vi skulle åka iväg från varandra och sen ses någon gång ibland när pengarna räckte. Om en och en halv månad är vi sambos. 


Och det blir närmare till Elise, åtminstone i höst. Fast vi kanske inte kommer ses så mycket ändå tyvärr. Det blir närmare till världen, vi kommer kunna göra så mycket mer. 

Just nu är livet bra.

Kommentarerna

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0