Sno en snodd snodd.

Ditt fullständiga namn? Linnéa Anna Carina Träder
Hur Lång är du? Jag når ner till marken.
Ögonfärg? Grön, eller något liknande
Spelar du något instrument? Jag slog ett slag för mänskligheten och lade fiolen på hyllan.
Dina första tankar när du vaknar? Hjälp! Det låter! Fan. Jag är vaken.
Vart befinner du dig just nu? I min lägenhet i Nyköping.
Biter du på naglarna? Det händer.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart, svart, svart.
Har du några husdjur? Nej, nej.
Är du singel? Det kan man nog säga.
Vem vet mest om dig? Ingen vet allt.
Vad vill du ha just nu? Inte ont i magen, och att vi hoppar en månad framåt.
Vad är du rädd för? I princip allt. En nyupptäckt rädsla är nog att bli för trygg.
Vem var din första riktiga kärlek? Den jag gjorde slut med för ett tag sen.
McDonalds eller Burger King? Max.
Sjunger du? När ingen hör
Vad har du för skostorlek? Bred.
Vill du gifta dig? Kanske det, fina klänningar är ju roligt.
Kommer du överens med dina föräldrar? Jodå, det var nog bra att flytta hemifrån.
Din hårfärg? Röd, röd, röd.
Vad ska du göra i morgon? Efter 13 dagar jobb i sträck ska jag ha en ledig dag. Då köper jag en bil förhoppningsvis.
Vad sover du i? Jag försökte sova i tvättmaskinen när jag var liten. Då kunde jag sova var som, lite mer kräsen nu. Men är man trött kan man tillochmed sova utanför Grönalund.
Favoritårstid? När man kan lägga in vinterjackan i garderoben.
Favoritmat och dryck? Irn Bru, ginger beer. Annars gillar jag inte läsk så mycket. Favoritmat.. Mycket grönsaker. Typ grön ärtsoppa är tillfällig favorit
Hur svarar du i telefonen hemma? Jag äger ingen hemtelefon
Vad är du sugen på nu? Sova. Fast jag är ju ledig imorgon, då kan jag ju inte lägga mig innan elva
Hur svarar du i mobilen? Hellu. Eller det beror ju på vem det är, såklart.
Sov du ensam inatt? Det beror på hur man ser det. Min säng var tom sånär som på mig, men har en inneboende i soffan.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Prickade av en brödleverans, samtidigt som jag var klar med tårtor som skulle packas, samtidigt som jag skulle handla frukost och sno tillbaka vagnen från Marcus så jag kunde handla frukost. Det var en lugn morgon.
Vad var det senaste någon sa till dig? Något om en reklam.
Druckit idag? Japp. Vatten och juice.
Vad är det för väder hos dig nu? Kväll.
Godaste glassmaken? Päronsplitt.
Drömmer du mardrömmar? Jo, mer när jag är stressad. Hatar det. Tror att det är på riktigt. Drömmar är på riktigt mitt i natten.
Favoritklädsel? Lila jeans och vit t-shirt med en stor ananas på. Då känner jag mig häftig. Älskar mina svart-vit-randiga byxor också.
Favoritgodis? Milka och persikor.
Hur många kuddar sover du med? Fem. Sängen måste ju vara full.
Vad längtar du mest efter just nu? Malmö.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Mitt bord luktar fortfarande linolja.
Saknar du någon just nu? Ja, alltid. Fast jag saknar ensamheten också. Jämt.
Vill du ha barn? En fråga jag inte har något svar på. För tillfället skrämmer barn mig mest.
Är det någonting som är stressigt i din tillvaro? HAHA. Eh, mitt andranamn är stress.
Längtar du till din nästa födelsedag? Inte direkt.
Är du blyg? Ja, fast blygheten ter sig olika varje gång.
Vad gör du just nu? Förtränger allt som borde göras.
Tycker du att du har fin dialekt? Folk känner igen den när jag säger var jag kommer ifrån. Vet inte vad jag tycker, hatar att höra mig själv.
Tycker du om snö? I början.
Hur mår du nu? Ont i magen, ont i halsen.
Vad är din önskan just nu? Äh, vet inte om jag önskar något speciellt.
Har du något speciellt citat som du inrättat exakt hela ditt liv efter? Maybe you all would consider it a joke If I say that I hate myself But now and then When I look into the mirror All I see is a big mistake (And wouldn´t you) Well, I just wanna be fun Just wanna be the one Who makes you smile. Typ.
Vad lever du på? Musiken håller mig ovanför ytan.
Vad gör du om 5 år? Oj, vågar inte tänka så långt. Nu har jag Malmö framför mig. Vet inte hur länge jag stannar där.

Kommentarerna

Kommentaren här:

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadressen: (publiceras ej)

Din sida:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0